Elevate Ballet Technique 1

Online Κράτηση

«Η απαράμιλλη ομορφιά και αρμονία του μπαλέτου κρύβεται στην αλληλεπίδραση των απλών νόμων της Φυσικής και της Γεωμετρίας.   Ο Χορευτής αγωνίζεται διαρκώς σε κάθε του κίνηση να ενσωματώνει τους νόμους χωρίς να εναντιώνεται σε αυτούς.  Έτσι, όταν το σώμα δυσκολεύεται, αναλαμβάνει το μυαλό.  Και τότε ο Χορευτής αγγίζει την προσωπική του κορυφή!»

Κυριάκος Κοσμίδης, Α’ Χορευτής ΕΛΣ

Νέα Σειρά Workshop Κλασικού Μπαλέτου

“ELEVATE Dance Workshops | Ballet Technique 1”

Εισηγητής: Κυριάκος Κοσμίδης

Α’ Χορευτής της Εθνικής Λυρικής Σκηνής

 

Η High Art Dance παρουσιάζει τη νέα σειρά workshop κλασικού χορού «ELEVATE Dance Workshops», σε συνεργασία με καταξιωμένους Χορευτές από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Στόχος των workshop είναι να παρέχουν στο σημερινό Δάσκαλο και Χορευτή την πολύτιμη πληροφορία και τα εφόδια που απαιτούνται για την προσωπική του ανέλιξη στο σημερινό χορευτικό στερέωμα.

Το “ELEVATE Dance Workshops | Ballet Technique 1” περιλαμβάνει:

  • Διήμερο ταχύρυθμο workshop κλασικού μπαλέτου με εισηγητή τον Κυριάκο Κοσμίδη, Α’ Χορευτή ΕΛΣ
  • Θεωρητικό και πρακτικό μέρος
  • Βεβαίωση παρακολούθησης σεμιναρίου
  • Φωτογραφική και βιντεοσκοπική κάλυψη

 

ELEVATE Dance Workshops | Ballet Technique 1, Kyriakos Kosmidis

 

ELEVATE Dance Workshops | Ballet Technique 1

Η High Art Dance σε συνεργασία με τον Κυριάκο Κοσμίδη, Α’ Χορευτή ΕΛΣ, διοργανώνει ένα διήμερο workshop κλασικού μπαλέτου για δασκάλους χορού, επαγγελματίες χορευτές και μαθητές ερασιτεχνικών σχολών.

O Κ. Κοσμίδης, με εφόδιο την πολυετή πείρα του ως Χορευτής, Δάσκαλος και Χορογράφος και με εργαλεία τα πιο δυνατά σημεία από κάθε σύστημα χορού εκπαιδεύει τους Χορευτές σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο, με στόχο:

  • Ο μαθητής-Χορευτής να οικειοποιηθεί τις βασικές αρχές του κλασικού μπαλέτου εκμεταλλευόμενος τους απλούς νόμους της φυσικής προς όφελός του, έτσι ώστε η κάθε χορευτική του κίνηση να είναι αποτέλεσμα νοητικής και όχι μιμητικής μάθησης.
  • Ο μαθητής-Δάσκαλος να αντλήσει πληροφορίες για να μπορεί να ξεκλειδώσει την τεχνική και να ενισχύσει τη χορευτικότητα των μαθητών, σε μία port de bras, σε ένα adage ή σε ένα pas de deux, λαμβάνοντας υπόψη την ιδιαιτερότητα του κάθε νου και σώματος.

Στο workshop θα αναλυθούν θεωρητικά και πρακτικά ερωτήματα, όπως:

Συχνά παρατηρούμε Χορευτές να εκτελούν τις ασκήσεις της μπάρας τεχνικώς άρτια, αλλά να αντιμετωπίζουν σημαντικές τεχνικές δυσκολίες στο κέντρο. Γιατί συμβαίνει αυτό;

Για ποιο λόγο πολλοί Χορευτές αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην εκτέλεση των pirouettes, ενώ έχουν τις τέλειες ισορροπίες στο κέντρο;

Βάσει της φυσικής αρχής δράσης-αντίδρασης, αν ένα τεχνικό άλμα είναι η δράση, τότε ποια είναι η αντίδραση; Μήπως τελικά το άλμα είναι η αντίδραση κάποιας δράσης του Χορευτή που εμείς δεν αντιλαμβανόμαστε;

Πώς «πέφτουμε» στην παγίδα της οφθαλμαπάτης και συγχέουμε τη δράση με την αντίδραση στις απαιτητικές χορευτικές κινήσεις;

Online Κράτηση

 

Μέσα από τις οδηγίες του Κ. Κοσμίδη, ο Χορευτής βιώνει άμεσα τα αποτελέσματα στην κίνησή του, καθώς:

  • μαθαίνει να οργανώνει τη σκέψη του, τηρώντας ευλαβικά τις φυσικές αρχές της κίνησης,
  • κατανοεί σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο την ακριβή τεχνική της κάθε κίνησης στην μπάρα και τη χρησιμότητά της στο κέντρο,
  • αντιλαμβάνεται πώς ο σωστός ρυθμός και ο χρονισμός (timing) του κάθε βασικού και μεταβατικού βήματος συμβάλλει στη ροή της κίνησης,
  • μαθαίνει να εκτελεί ένα βήμα, ένα enchaînement, μία χορογραφία με τον ελάχιστο κόπο και τη μέγιστη χορευτικότητα

Με γνώμονα:

  • την ακρίβεια και την πλαστικότητα της ρωσικής σχολής
  • την ποιότητα και τις καθαρές γραμμές γαλλικής σχολής
  • την δεξιοτεχνία των γρήγορων πελμάτων της δανέζικης σχολής
  • τη μεθοδικότητα και την ασφαλή πρακτική της αγγλικής σχολής

και σεβόμενος τη συσσωρευμένη γνώση αλλά και τα όρια του σώματος του κάθε χορευτή, ο Κ.Κοσμίδης καλεί τον κάθε Χορευτή και Δάσκαλο να προσεγγίσουν με ακρίβεια και μεθοδικότητα την υψηλή δεξιοτεχνία του μπαλέτου.

 

Σε Ποιους Απευθύνεται

  • Σπουδαστές και υποψήφιους επαγγελματικών σχολών χορού
  • Δασκάλους χορού ανεξαρτήτως συστήματος διδασκαλίας
  • Μαθητές επιπέδου Grade 6 και πάνω (αγγλικό σύστημα RAD/ISTD) ή επιπέδου  Degree III και πάνω (ρωσικό σύστημα Vaganova)
  • Επαγγελματίες χορευτές

 

Ημερομηνίες & Ώρες Workshop

Tο διήμερο workshop θα διεξαχθεί τις παρακάτω ημερομηνίες:

ELEVATE | Ballet Technique 1 – Group A
Σάββατο 20 Οκτωβρίου, 15.00 – 18.00
Κυριακή 21 Οκτωβρίου, 11.00 – 15.00

 

ELEVATE | Ballet Technique 1 – Group Β
Σάββατο 10 Νοεμβρίου, 15.00 – 18.00
Κυριακή 11 Νοεμβρίου, 11.00 – 15.00

 

Στο τέλος του workshop δίνεται βεβαίωση παρακολούθησης στους συμμετέχοντες.

Τα workshop της High Art Dance καλύπτονται φωτογραφικά και βιντεοσκοπικά.

Online Κράτηση

Κρατήσεις

Τιμή: 110 € / διήμερο workshop

Η συμμετοχή προϋποθέτει προκαταβολή.

Ειδικές τιμές: Ρωτήστε μας για τις ειδικές τιμές που ισχύουν στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Σπουδαστές επαγγελματικών σχολών χορού και του Πιστοποιητικό Σπουδών Διδασκαλίας Μπαλέτου (Certificate in Ballet Teaching Studies – CBTS)  της RAD
  • Άνδρες χορευτές
  • Δάσκαλοι με ομάδες μαθητών
  • Συμμετέχοντες εκτός νομού Αττικής

Τρόπος Πληρωμής: Τραπεζική Μεταφορά / Κατάθεση

Πληροφορίες στα τηλέφωνα: 6948 049 049 & 6971 670 557

Χώρος Διεξαγωγής: ARTIRIA ATHENS, Λεωχάρους 13, Αθήνα – 2ος όροφος (400 μ. από στάση Μετρό Πανεπιστήμιο). Τ: 210 322 7446, W: facebook.com/ArtiriaAthens

 

Βιογραφικό Κυριάκου Κοσμίδη

O Κυριάκος Κοσμίδης ξεκίνησε την καριέρα του στην Ελλάδα ως χορευτής στο Αέναον Χοροθέατρο του Daniel Lommel. Η αφορμή για την επιτυχημένη του πορεία στο εξωτερικό ήταν η συνεργασία του με την ομάδα μοντέρνου χορού «Les Ballets Jazz de Montreal», με έδρα το Μόντρεαλ του Καναδά, με την οποία περιόδευσε σε χώρες όπως ΗΠΑ, Κίνα, Φιλιππίνες, Ιαπωνία, Κορέα, Ινδοκίνα, Γαλλία, Βουλγαρία, Τουρκία και Ελλάδα.

Την πρώτη επαφή του με το κλασικό ρεπερτόριο την αποκτά ως guest χορευτής στην Ισπανία με την ομάδα κλασικού μπαλέτου «Ballet classico de Catalunya». Στη συνέχεια, συμμετέχει ως χορευτής στην ομάδα μοντέρνου χορού «Bat-Dor Dance Company» στο Ισραήλ και κατόπιν ακολουθεί περιοδεία σε Ρωσία και Ισπανία. Σημείο σταθμός στην καριέρα του αποτελεί η διετής συνεργασία του με την ισπανική ομάδα νεοκλασικού χορού «VictorUllateBallet», του Victor Ullate (πρώην σολίστα-χορευτή στα «Μπαλέτα του 20ου Αιώνα» του ΜωρίςΜπεζάρ), με την οποία περιόδευσε σε Ισπανία, Ρωσία, Ολλανδία.

Μετά την επιτυχημένη καριέρα του στο εξωτερικό, επιστρέφει στην Ελλάδα και αποκτά τον τίτλο του Α’ Χορευτή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής (ΕΛΣ), όπου χόρεψε έργα κλασικού ρεπερτορίου, ενώ αργότερα διετέλεσε βοηθός καλλιτεχνικού διευθυντή. Μερικοί από τους πρωταγωνιστικούς ρόλους που ερμήνευσε είναι Άλμπρεχτ στη «Ζιζέλ» (Αντρέ/Αντάμ), Σόλορ και Χρυσός Θεός στην «Μπαγιαντέρα» (Μέτσης-Πετιπά/Μίνκους), Εσπάντα στο «Δον Κιχώτη» (Ντε Πιαν/Μίνκους), Τυπάλδος στο «Ρωμαίο και Ιουλιέτα» (Βαν Ντάντσιχ/Προκόφιεφ και Τζανέλλα/Προκόφιεφ), Δημήτριος στο «Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας», Δον Χοσέ στην «Κάρμεν», Ζορμπάς και Μανωλιός στον «Ζορμπά» (Μασσίν/Θεοδωράκης, Ηρώδειο) και Ευελπίδης στις «Όρνιθες» του Αριστοφάνη.

Συμμετείχε επίσης στα χοροδραματικά επεισόδια των λυρικών έργων «Ο Νίξον στην Κίνα», «Η παριζιάνικη ζωή», «Ο βαφτιστικός», «Η φωτιά», και χορογράφησε για τα έργα «Μαραθών-Σαλαμίς» και «Τανγκό ώρα μηδέν».

Παράλληλα, το 2000 τιμήθηκε με το Κρατικό Βραβείο Χορού του «Καλύτερου Χορευτή 1999» που του απένειμε το Υπουργείο Πολιτισμού.

Διετέλεσε δύο φορές μέλος της κριτικής επιτροπής του Ωνασείου Ιδρύματος για τον παγκόσμιο διαγωνισμό χορογραφίας που οργανώνονταν από το Ίδρυμα κάθε τέσσερα χρόνια.

Το καλλιτεχνικό του ταλέντο δε σταμάτησε εδώ. Η αγάπη του για την υποκριτική και τη χορογραφία τον οδήγησε να ιδρύσει την ομάδα αρχαίου δράματος «Θεατροκίνηση» μαζί με τον Ι. Σιδέρη, με την οποία δημιούργησαν συμπαραγωγές με το Μέγαρο Μουσικής, την ΕΛΣ και με διάφορα ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.

Με την ομάδα «Θεατροκίνηση» βρήκε την ευκαιρία να χορογραφήσει έργα κλασικού ρεπερτορίου και να συμμετάσχει σε πρωταγωνιστικούς ρόλους όπως Λεονάρντο («Ματωμένος Γάμος»), Διόνυσος («Βάκχες»), Κασσάνδρα («Τρωάδες»), Ορέστης («Ορέστεια») αλλά και σε ρόλους  παραγωγών όπως Μπερνάντο στο musical «WestSideStory» σε σκηνοθεσία Σταμάτη Φασουλή.

Ίδρυσε την ομάδα «RhesusOmicron», χορογραφώντας με τον Βίκτορα Ορίβε την παραγωγή «Κατά μήκος της διαδρομής».

Ως ηθοποιός έχει παίξει στο θέατρο, την τηλεόραση, τον κινηματογράφο και έχει συνεργαστεί ως χορογράφος με καταξιωμένος Έλληνες σκηνοθέτες  όπως Γ. Κακλέας, Γ.Κιμούλης, Σ.Τσάγκας, Ι. Σιδέρης Θ. Καρακατσάνης και Στ. Κραουνάκης.

Τα τελευταία χρόνια διδάσκει κλασικό μπαλέτο σε επαγγελματικές και ερασιτεχνικές σχολές χορού, παραδίδει σεμινάρια κλασικού χορού και θεάτρου στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ενώ συμμετέχει ενεργά σε διαλέξεις και επιμορφωτικά σεμινάρια ως συμμετέχων ή ως εισηγητής.